Snart ledig igen

Det ska bli skönt att var lite med familjen igen. Nu är troligtvis nyårsmenyn bestämd. Det jag plockat ihop verkar vara spännande för oss alla. Jag längtar och tycker det ska bli jättekul, får väl till och med sminka mig lite fint och sätta upp håret dagen till ära. Raketer blir det inte i år heller, det duger fint med alla andras pengar som sprängs upp i luften. Maken fick semester både dagen D och efter, så skönt för oss. Nu vet jag inte om jag har några löften inför det nya året. jag brukar aldrig ha det för jag har så svårt att hålla dem. I år vill jag försöka, jag vill kunna vara motiverad och kämpa för något, jag ska tänka ut på vad som skulle kunna passa. Det kanske är att jag ska anmäla mig och genomföra vårruset, eller kanske att fortsätta den linje jag startat, fast det tycker jag inet ska behövas ett löfte till, det har jag ju redan gett, eller hur? Om jag inte skriver så mycket innan fina aftonen så önskar jag Dig ett Gott Nytt År!
1 Anonym:

skriven

Din meny kommer bli så ljuvlig. Jag har skrutit om det för alla på jobb. :) snart lördag. Pok


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: