#Bloggbussen13

Snälla du, det enda du behöver göra för att hjälpa mig och min dotter är att rösta på mig genom länken nedan via Stena Line. 
 
Rösta på mitt bidrag!
 
Efter att jag läst några av mina bloggvänners blogginlägg om #bloggbussen13 tänkte jag att jag också kör på och ser om jag kan komma med denna buss som jag läst om tidigare år. Det är i Danmark min mammas rötter är och just på Jylland. När jag nämnde för Bianca imorse att vi kan vinna resa bara hon och jag blev hon så glad, Åhhh vad mysigt mamma, bara du och jag och allt äventyr. 
 
Legoland var ju jag på när jag var liten och det var underbart redan då, tänk vad det har förändrats och tänk vad min legobyggande dotter kommer att tycka och sova på deras egna hotell vore ju en upplevelse i sig. Att vi sedan får göra det med andra bloggande föräldrar med barn i en gemensam buss Bergkvarabuss kommer ju vara något unikt som man aldrig kommer att uppleva igen. Att få åka båt med Stenaline och träffa Nicke och sova på hotell på barnvänliga Scandichotels och känna sig som en prinsessa på riktigt.
 
Att få komma på givskud
 kommer vara ännu en underbar upplevelse för B som älskar djur och vill arbeta med djur när hon blir stor. Antingen djurskötare el. veterinär. Hon vet vad hon vill till skillnad mot sin mamma ;)
 
Vi har varit på Lalandia i Rödby så många gånger förr med aldrig i Billund lalandiabillund spännande minst sagt.
 
 
Arrangörer är Stena Line och  
http://www.twingly.com/
 
 
Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Å vad roligt att du också är med och tävlar!
Håller tummarna för oss båda :-)
Synd att ni inte kom igår, ni var saknade!
Kram

Svar: Ja du uppmärksammade mig på bloggbussen. Tack :)Jo det var tråkigt att vi inte kunde komma. Hoppas vi får ny möjlighet att träffas. Kram
Jenny Ageton

2 Maria:

skriven

Kul att du är med!!!
Håller tummarna för oss alla :) Jag leder just nu, men det kan ändra sig snabbt igen.
Vi får kämpa på och hoppas på det bästa.
Jätte synd att ni inte kunde komma igår :( Vi saknade er!

kram kram

Svar: :) kul vilket som. Är glad för vinnarna :)
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: