Jag vill ha mer sol

Rösta på mitt bidrag!
 
 Tryck på Stena Line loggan här ovan för att rösta mig vidare i #bloggbussen13.
 
 
 
Jag har inte hunnit vara inne här och blogga särskilt mycket under helgen, jag har jobbat fre, lö och söndag så därför har jag ledigt idag och faktiskt imorgon också, för jag jobbar på söndag istället. Vi har varit på middag hos mina föräldrar och träffat min faster med man där och även hunnit med lite altanhäng om än lite för kallt, nu måste värmen komma på allvar, eller?
En kompis åker idag till Cypern och där är det visst 35 grader!!! Skönt för dem att lämna detta land med denna kyla.
 
Jag brukar vara väldigt seg på förmiddagarna när jag är ledig, men idag har jag hunnit tvätta, skala potatis, gjort giknäcke och handlat med lilla loppan som är hemma med mig idag. 
 
 
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Även om det fortfarande är för kallt för min smak tycker jag ändå att helgen bjudit på ganska sköna temperaturer. Man suger åt sig allt man kan få just nu.

Ha en fortsatt skön kväll! Kramar

Svar: Jag har jobbat mycket i helgen så jag missade nog lite..men så fort solen lyser blir jag glad. Kram
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: