Hungrig dag

Ja så här långt så är jag fortfarande hungrig. Vissa dagar är sådana och andra inte. Sånt är livet..Jag är just nu väldigt trött och det är väl alla dagar utan sovmorgon som gör det. Jobbade ju till 23 i tisdags men skulle ju ändå upo med B till skolan dagen efter. De löser sig de också.

Jag har tre gånger varit på gång att köpa smultrondruvor men varit slut varje gång. Supergoda. Tips på annat ställe än Kvantum!?!



1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Ja den där tröttheten.....
Åh vad gott det där såg ut! :) Kramar

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Ja så där är det ju. Är också riktigt hungrig nu. Jätte jobbigt, men jag försöker stå emot eller iaf välja bra alternativ.

Svar: Jag brukar också stå emot och man frå väl gilla läget ;)
Jenny Ageton

3 Helen:

skriven

Men oj jobbar du sååå sena kvällar, jobbigt .
Smultrondruvor har jag aldrig hört talas om men måste helt klart kolla in vårat kvantum och se om det finns så jag får smaka .
Hungrig / sugen är man visst hela tiden :)

Kram

Svar: Japp så sena kvällar är de ibland, ibland är det till 21.30. Men jobbigt att börja 7,00 omman gått till 23. Men som tur är är det inte så ofta den kombinationen är, men B ska ju alltid till skolan dagen efter...Ja hungrig är ett jobbigt stadie ;)
Kram
Jenny Ageton

4 Mammatea:

skriven

Så gott!

Svar: Supergott
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: