Ett nytt år

Ett nytt år står inför oss och jag kan bara önska att det blir bättre än 2013. Jag har upplevt många fina saker under året, men det har troligen varit det jobbigaste på väldigt många år.  
Så tack alla för den stöttning jag fått av Er, det betyder så mycket!
 
 
 
Egentligen har jag väl inget nyårslöfte, man ska inte sätta press på sig själv i onödan. Men jag ska fortsätta min resa mot en bättre hälsa som innebär att ta vara på mig själv ovh mina känslor på ett snällare sätt, bara ge den energin som jag kan ge, vara snäll mot de som är snälla tillbaka ;) och fortsätta min pågående viktresa som haft lite paus i 5-6 veckor. 
 
Sist önskar jag alla mina nära och vänner ett gott slut på 2013 och ett underbart nytt år!
Puss!
1 En plats i solen:

skriven

Hej! Jag vill tipsa dig om min tävling som går ut 23:59 ikväll. Du kan vinna en julklappssäck med många fina vinster! Kika in och titta! Är du inte intresserad vill jag passa på och önska dig ett gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: