saknar

Attans så sugen jag är på mammas Ris ala Malta. Saknar den så. Får nog fjäska till mig det och lite skinka också ;)



Idag har vi köpt ny diskmaskin, tvättat bilen i Swingets egna tvätthall och ätit tacos med bror m. familj.

Nya friska tag inför morgondagen.
Jag mår bra och börjar jobba om 10 dagar ♥
1 Helen:

skriven

Risalamalta är ingen favorit här men ostkaka kan jag äta massor ( och har ätit för mycket ) av. Ny diskmaskin behövs här med men den kom inte med tomten .

Kram

Svar: Ostkaka har jag bara smakat en gång. Ingen tradition att ha det jul heller . kram
Jenny Ageton

2 Popprinsessan:

skriven

Hur gör hon sin ris a la malta då? Har bara ätit min egen på julafton och skulle också kunna tänka mig en liten klick till ;-)

Kram vännen!

Svar: Har nog bara ätit mammas och någon till. Tror inte den smakar mycket bättre....bara drtcatt det alltid är mamma som gör den ;)Kram
Jenny Ageton

3 cecce:

skriven

Åh, ris ala malta är ju så gott! Kom på att jag inte heller ätit det i jul så det fick bli en snabbvariant i går med köpt risgröt!

Skönt att du mår bra!

Kram Cecce

Svar: Ja va gott det är :)Tack så mycket. Kram
Jenny Ageton

4 Fnulan:

skriven

Vad skönt att du mår bättre!!! Och gröten är min favorit! MUMS

Svar: Tack ♥
Jenny Ageton

5 cecce:

skriven

Gott Nytt År fina du!!!

Kram Cecce

Svar: Tack desamma. Kram
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: