En bra dag

Nya saker på jobbet och lite trevligt mys med familjen. När barnen hade lagt sig (den ena prinsessan med glittrigt diadem)



så kom snälla maken med kvällsmackor och gulddrycken.




Vi ska redan sova..för de är så gött. Ivan ska följa med B till skolan imorgon och hon har varit hur uppspelt och förväntansfull som helst över detta idag.

Satt och tittade på mello som vi spelat in, lyssnar och ser Robin med andra ögon och öron idag. Sjunger han den till sin mamma i himmeln? I alla fall är känslan jag fick så stark att jag fäller tårar (vilket iofs inte är ovanligt för mig). Tänker åter igen på mina mamna som är så stark och jag är så stolt över henne.
Blev inte så engat inlägg..men jag återkommer :)
kram gonatt!
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: