En bra start

Just nu önskar jag ju att jag hade kämpat i 6 månader och den största övervikten vore borta. Det låter lite patetiskt att säga att första dagen gick jättebra för den har ingen större mening om jag inte fortsätter.
Hör här, dagen gick väldigt bra och man tappar ju mycket vätska första veckan och inte särskilt mycket fett, ändå är jag glad för 1,2 kg som vågen visade minus.
Nu är det bara att fortsätta och jag tro jag tar en promenad idag och sparar crossen till imorgon så jag inte tröttnar på den, låter det dumt?
Först och främst får jag hoppas på uppehåll för jag ser en del mörka moln här utanför vårt lilla gråa hus.
Nedan är en bild från gårdagen tramp på crosstrainern som stått och glott på mig 1 år nu, fatta de, lägga nästan 5000 kronor på något som man bara änvänder 20 gånger, men nu kör vi?
 
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Lycka till. Superbra med en crosstrainer. Jag köpte ett löpband så det kör jag med när det blir för kallt att springa utomhus. Då finns inga ursäkter att inte träna när den står där ;-)

Svar: Nää nu får jag på den imorrn igen om de regnar. Annars klipper vi gräset som motion...1,5 timme. Kram
Jenny Ageton

2 Sandra:

skriven

Heja dig!
Hoppas att ni får en härlig helg!
Kram!

Svar: Tack och tack desamma! Kram!
Jenny Ageton

3 Popprinsessan:

skriven

Tack för idag! Och jag tycker att du är jätteduktig som tar tag i detta nu! Jag kör en nystart på måndag när vi är hemma med rutiner igen. Jag SKA komma ut och springa igen, herregud jag har ju anmält mig till ett lopp om ett par månader!
Strongt av dig att skippa glassen idag när familjen köpt en till dig!
Kram!

Svar: Tack själv så trevligt att ses! Det blev dock lite sött på bion ;) imorrn nya tag. Kram
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: