Tävla är väl kul?

Såhär är det, ni är många som är ledsna för att ni inte kunnat följa med på vårt lilla äventyr på Ullared. Det är så synd om er så BrilliantSmile vill ordna en tävling för er stackare som är hemma!

Vill du vinna ett hemblekningskit med gel, skena, boo
st tandkräm, resetandkräm, resemunskölj? Då är detta tävlingen för dig!
 
BrilliantSmile Tandblekning – Göteborg


Eftersom det är en så bra vinst så måste du göra vissa saker:
1. Gilla BrilliantSmiles facebooksida och dela den med dina vänner
2. Kommentera här hos mig varför just du ska vinna
3. OM du vill fjäska för mig så delar du tävlingen på Facebook (ej krav)

Avslutas 20/3 20:00

LYCKA TILL!
ps. Alla mina Ullredsvänner har samma tävling så kika där
 
 
1 Julia Rosén :

skriven

Absolut att jag vill vinna och få chansen att få fina tänder :)
Har gillat och delat med mig av gillningen :)

2 lisette bäcksro:

skriven

har alltid varit missnöjd med hur mina tänder ser. har nämligen ”vargtänder” och min tandläkare ville inte ge mig tandställning när jag var yngre eftersom det endast var ett kosmetiskt fel. att få vitare tänder (för dessa white tandkrämer funkar ju inte) hade varit så roligt! vitare tänder är en sak jag verkligen önskar mig, men som jag aldrig kommer att lägga pengar på!

har gillat och delat på facebook – lisette bäcksro

=)

3 Jessica Neuman:

skriven

Klart jag vill vinna tandblekningskit :-) Har tänder som inte är så väldigt vita längre :-( så det hade passat mig perfekt!

4 Jessica Neuman:

skriven

Klart jag vill vinna tandblekningskit :-) Har tänder som inte är så väldigt vita längre :-( så det hade passat mig perfekt!

5 Ingrid - Blivande tvåbarnsmamma:

skriven

Jag är gärna med :)

1. Jag har gillat och delat deras FB-sida (Ingrid Polly).

2. När jag blev gravid hösten -10 så slutade jag röka efter nästan 10 år som rökare. Och nu i mars-12 har jag BF med nästa barn, och har hållit mej rökfri ända sen första gången! Du kan ju tänka dej hur stolt jag är? Men mina tänder däremot har inte blivit autmatiskt vitare, och skulle behöva lite hjälp på traven :)

Kram, Ingrid

6 Anna Lundkvist:

skriven

och har delat deras sida till mina vänner.

Vill vinna eftersom jag verkligen har provat massor av tandblekningsprodukter utan bra resultat. Älskar att skratta och le men att smälla av ett halvgult leende är ju inte så upphetsande så därför har jag slutat skratta på samma vis som tidigare. Detta skulle ge mig möjligheten att förändra leendet från gult till blixtrande vitt.

7 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag vill vinna för att jag vill unna mig själv nåt riktigt bra och SUNT framför allt. Jag vill liksom kunna avfärda ett ordentligt fint leende när jag träffade mina fina nyfunna vänner, inte behöva tänka på hur jag bäst kniper igen truten för att dölja tänderna.

Jag har ojämnheter på tänderna vilket gör att de aldrig blir direkt vita - därför behövs en blekning av bra kvalite - och Brilliant Smile är de enda jag kan tänka mig!

Har gillat på facebook, även delat både deras sida och din tävling på min logg <3 (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: