en bra dag är toppen

Som du nog anat har läget inte varit på topp. Men idag vaknade jag och kände att jag var ganska utvilad, hur länge sedan var det sist liksom...

Jag har varit hos min sköterska som jag har kontakt med och idag grät jag inte. Jag kände mig starkare än på väldigt länge och vårt samtal var väldigt positivt. Känns så bra, men jag vet (av erfarenhet) att morgondagen kan te sig annorlunda..

Ville bara skriva av mig ;)
1 cecce:

skriven

Livet är som ett andetag…det går upp och det går ner…
Skönt att höra att det gick upp idag:-) Hoppas innerligt att du får fler och fler av dessa dagar!! Njut av dem och minns dem när det känns tungt!

Kram Cecce

Svar: Du skriver så fint. Kram
Jenny Ageton

2 Mia :

skriven

Du är värd all lycka och jag mår så bra när du mår bra. Det kan bara bli bättre fina du. Älskar dig ❤️Pok

Svar: Älskar dig och är så lycklig att jag fått en till underbar syster ♥
Jenny Ageton

3 Tina:

skriven

Var rädd om dig finaste! Håller tummarna för att du snart får må bra igen! KRAM

Svar: Tack Tina..hoppas jqg åxå. Kram
Jenny Ageton

4 Helen:

skriven

Vi tar en dag i taget ihop tycker jag mot att bli starkare och starkare .Men det är ok att falla emellanåt för att nå målet <3
Du är en jättefin person som ger mig glädje både med dina inlägg och dina fina kommentarer på min blogg .
När det blir ordning på oss får vi träffas och skratta åt elendet:)

Kram

Svar: Tack desamma. Hoppas vi får möjlighet att träffas igen :)Kram
Jenny Ageton

5 Maria:

skriven

Härligt å höra!!
Ta väl hand om dig vännen och så hoppas vi att du får må bra ALLA dagar framöver ❤❤❤

KRAM

Svar: Tack ska du ha. Kram
Jenny Ageton

6 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Vad skönt att det kändes bättre ett tag. Man får försöka ta vara på dom dagarna för precis som du skriver kan morgondagen vara helt annorlunda..
Hoppas att du snart får känna dej pigg hela tiden! <3

Kramar

Svar: Tack så mycket. Kram
Jenny Ageton

7 Popprinsessan:

skriven

Hoppas att dagen idag också varit bra. Om inte så har du ju alltid gårdagen att minnas och det sköna känslan.
Kram vännen och trevlig helg!

Svar: Den har varit ok...om än trött ;)Kram desamma!
Jenny Ageton

8 Popprinsessan:

skriven

Hoppas att dagen idag också varit bra. Om inte så har du ju alltid gårdagen att minnas och det sköna känslan.
Kram vännen och trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: