Shoot

Igår var även den en bra dag, två dagar på rad gjorde mig oerhört trött idag och Olivia har fått stanna hemma från dagis då hon nu har fått ögoninfektion och ont i örat...
Nu till vad jag tänkte berätta om.
Igår var det åter en stjärnfylld himmel, jag kom körande i bilen och får syn på något väldigt ljust på den annars nattsvarta himmeln. Ett enormt stjärnfall som säkert varade 3 sekunder (det kändes långt).
Det är oerhört svårt att beskriva det jag såg och upplevde..jag önskar du kunde fått se och förstått min beskrivning av detta. Det var så mäktigt och större än något stjärnfall jag sett. Det var som en adrenalinkick som varade en halvtimme, så häftigt!
Självklart önskade jag mig något och sedan köpte jag en lott...blev dock ingen vinst ;)
Så till flugan hmm.
På morgonen hörde jag ett surrande som om något fastnat i mitt nersläppta hår och jag slängde runt håret och ljudet försvann. När vi sitter vi köksbordet undrar jag för tredje gången vad det är som kliar mot vä. armhåla. Jag drar handen innanför min bh och känner på det som kliar, tar upp det och ser att en stackars fluga somnat/dött i min bh..Varför? Örrrk, fattar du va äckligt??
Önskar Dig en fin helg!
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Stjärnfall är häftiga och om det då var ett extra stort förstår jag att du fick en adrenalinkick. Jag skulle vilja se ett norrsken med, de verkar otroligt mäktiga. Usch vad äckligt med en fluga i BH.n, vad hade han där att göra, kanske trodde det fanns mat kvar i boobsen.

2 Helen:

skriven

Det är riktigt häftigt med stjärnfall . Jag har ju bott längst upp i norra Sverige och fått se så otroliga norrsken och DET är riktigt häftigt .
Hoppas du kommer över den där flugan :)

Kram och hoppas du fick en fin 1 a advent

3 cecce:

skriven

Har nog aldrig sett ett stjärnfall…? Kan förstå att det var mäktigt!!

Haha…hm…ja man kan ju undra hur den flugan hamnade där?:-)) En fluga på villovägar. Helt klart!

Kram Cecce

4 Maria:

skriven

Så coolt med stjärnfall!! Inte varje dag man får se det :)

HaHa, förlåt men måste skratta lite angående den där flugan!
Den hade kommit lite fel om man säger så ;)

kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: