Flow?

Massor av tankar snurrar om vad som gör att man gör och beter sig som man gör och att ibland gör man inte det som förväntas av sig sjäv eller andra. Jag kommer inte med något särskilt exempel, men det är väl så för oss alla? Självklart är det olika från person till person och vilket umgänge och flertalet andra saker kring en som påverkar det.
 
Just nu vet jag inte hur det kan fungera så bra för mig med motion och kost. Jag har flertalet gånger i mitt liv varit taskig emot min kropp. Det har varit den ena bantningen efter den andra. Nu ska jag förändra mitt liv och sedan har det gått åt skogen. Nu känner jag att jag är inne i en positiv del i mitt liv, motionen fungerar som JAG önskar, även vikt och mat. Jag vill försöka göra allt jag kan för att behålla denna känslan och jag vet att det är svårt. Hoppas denna gången det är bättre och att jag lyckas komma i mål, det var länge sedan...
 
Total viktnedgång 12/8- idag -6,8 kg, sakta men säkert?
Kram
 
 
 
1 Milo:

skriven

Kämpa på! Lycka till med viktnedgång.

Svar: Tack Milo !!!
Jenny Ageton

2 Nina - Glamourmamman:

skriven

Heja dig!!!

Sv: japp, han kommer från Karlshamn :-) Träffade honom idag!

KRAM

Svar: Tack ♥
Jenny Ageton

3 Mia :

skriven

Wihooo!! Jublar här hemma! Både för viktnedgången och din inställning. Detta är för DIG du gör det. Och du är grymt duktig ❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack. Jag är så lycklig just nu ♥
Jenny Ageton

4 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Det går ju jätte bra. Heja dig du är så duktig.

Känner igen mig i det du skriver om att misslyckas. Jag sköter mig inte alls igen fast att jag kämpat hela sommaren, så trist. Men jag känner att lusten och viljan börjar återvända så snart är jag nog igång igen. Tror man måste må bra i grunden för att orka och få den där motivationen och bra har jag ju inte mått ett tag nu, men det håller nog på att vända till positiv sida igen.

Svar: Ja vi är nog många som känner så. Jag hoppas verkligen stt du också får motivation och att du ska få må bra. Kram till dig!
Jenny Ageton

5 Tina:

skriven

Wow vad duktig du är gumman! Heja, heja! Kram

6 Helen:

skriven

Wow vad duktig du är . Sträck på dig och va supernöjd för det är inte "bara" att gå ner i vikt . Det är en hel livsstil som man ändrar .

Kämpa på så ska du se att det snart flyter på ännu bättre .

Kram och ha en fin fredag

7 Ivan:

skriven

DU är så duktig , gumman, är så stolt över dig! <3

8 Cissi:

skriven

Heja! Skönt att du känner att du har flyt! ;)

9 Popprinsessan:

skriven

Wow, du är superduktig! Och jag gillar din iställning! Skönt att du verkar ha makens stöd också ;-)

Ang om jag läser mycket böcker. Jag har alltid läst mycket, men just nu läser jag väldigt lite böcker. Blir mer bloggar. Men jag saknar verkligen böckerna och ska försöka ta tag i det igen. Gillar att läsa och vi läser mycket för barnen. Du då?

Kram vännen!

10 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Wow!! Heja dej vännen, faaasen vad duktig du är!!!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: