Loppi Blogbag



Dessa produkter har jag fått testa och jag är mycket nöjd.
Teet är supergott och speciellt bra för mug som oftast annars brukar lägga i något sött...här behövs de inte.

Det ekologiska godiset blev snabbt poppis hos äldsta dottern dom gillar ekologiskt.

Pocketboken har jag inte hunnit läsa så det kommer.

Naturdiet smakade ok men har en bismak som inte faller mig i smaken tyvärr.

Sheercover är perfekt nu inför vårens och sommarens sol.

Vitalinea smakar ganska gott även om jag föredrar naturell kvarg och till sist så kommer jag starta igång med supernature på måndag.

Tack så mycket för möjligheten. kram
1 Ingela:

skriven

Åh sheercover vill jag testa! :)

2 cecce:

skriven

Vilka bra saker:-))
Sheercover har jag provat tidigare och tycke det var jättebra. Kanske dags för ett nytt köp:-)

Hoppas du har en riktigt fin helg!!

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: