Meekatt gjorde de kanon

Jag har haft såå mycket att göra sista dagarna, förberedelse för 65-årsfest, Barnmässa i Halmstad, tillbaka till 65-årsfest inkl städning dagen efter, lekplats med barnen och idag lagat bilen och jobb.
Jag skriver mer om detta snart, det finsn många jag vill tacka och nämna för de är så fina. Sedan finns det de jag saknar och vill nämna för det.
Kram till dig.
1 Helen:

skriven

Du har verkligen haft fullt upp . Hänger ju med på div sociala medier :) så jag får ta del av allt kul.
Hade varit roligt att varit med, är lite sugen på att gå på event och bli ompysslad .

Kram kram

2 Fnulan:

skriven

Låt allt ta sin tid, vi är kvar! <3

3 Tina:

skriven

Hej finaste! Så roligt att träffa dig igen! Hoppas ni hade det trevligt på festen! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: