En skön dag

Har nu rast på jobbet och allt rullar på fint idag. Även gårdagen på min andra arbetsplats var fin. Magen är i god form och jag har inte längre någon smärta. Jag har nu all möjlighet att må bättre igen och sträva framåt. 
Alla längtar vår och även jag. Det räcker med att få se och känna solens varma strålar en stund för att den ska väcka liv i en. Hela kroppen suktar efter denfinaste tiden på året - VÅREN -, den kommer när den kommer och längtan dit är härlig.
 
Jag har återtagit träningen och älskar känslan efter ett träningspass. Det finns många därute som inspirerar mig så. genom sina bloggar Nina, Helen och Hanna. All push jag får från Christel, Ingela, ER, familjen och vänner betyder också mycket.
 
Vi hörs snart igen. Kram alla ni Fina!
1 Helen:

skriven

Hoppas hoppas att du får må bra och att du klarar av din träning . Tycker du kämpar på bra . Kul att kunna inspirera någon :)
Kram

2 Tina:

skriven

Åh så duktig du är vännen! Heja, heja! Jag tror på dig! KRAM

3 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Heja dig!!

Vad gullig du är - känns alltid roligt att kunna inspirera någon annan! :)

Kramar

4 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Vad duktig du är!!
Nu längtar vi verkligen efter våren, för nu börjar snön åtminstone försvinna :)

Kramar

5 Helen:

skriven

Önskar dig en fin fredag
Kram

6 Popprinsessan:

skriven

Du är grym vännen!
Skönt att magen är bättre igen!
Stor kram till dig och hoppas att du har en skön helg framför dig!

7 cecce:

skriven

Heja, heja!! Visst är det skönt när man börjar komma igång med träningen. Våren brukar göra så att träningslustan växer till sig:-) Själv håller jag mig till min 7-minutes app. Den är rätt bra faktiskt:-)

Trevlig söndag!

Kram Cecce

8 Ingela:

skriven

Du är min inspiration vännen! Jag hoppas bara att jag ska komma igång snart :) du får sparka på mig :)

9 Maria:

skriven

Skönt att mågen din mår bra igen & du är verkligen superduktig vännen!!
Hoppas att ni har fått en bra start på veckan.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: