Arg el. förbannad

 Det spelar ingen roll vad jag kallar det, men jag är väldigt besviken och lite arg. Jag har de sista 2 veckorna tränat varannan dag, vattengympa och sista veckan 4 gånger på gymmet. Jag har inte ändrat maten jättemycket, men småsaker har förbättrats och nu står vågen på +2 kg. Säg inte att muskler väger mer, för det första är det svårt aför et kvinna att få 2 kg muskler på så kort tid och för det andra hade ju fettet försvunnit om jag hade byggt muskler?
 
Det är bara att fortsätta "kämpa" jag älskar ju att jag kommit igång med träningen, jag får väl lägga ännu mer kraft på maten och undvika godis på lördagen, ganska trist, men jag måste acceptera att min kropp är sådan. Fokus är nu mer på hur jag ser ut och att vågen inte hänger med kan jag kanske försöka tänka bort lite. 
 
I fredags åkte jag Mija och Jessica till Lund för att fira Jessica 35 år. Lilla Signe fick förstås följa med då hon ammas. Vi var på The Bodyshop och blev sminkade. Vi shoppade lite på NOVA Lund och sov på Scandic.
Ett värdefullt dygn för oss systrar. 
 
Önskar dig en fin vecka, Kram!
 
 
 
1 Popprinsessan:

skriven

Usch, vad surt! Men det kan faktiskt finnas många förklaringar. Och om du kollar in hos Olga ex på FB så kan du se mååånga bilder på kvinnor som knappt förändrat vikten men förändrat kroppen enormt. Har du mätt dig?

Glöm inte dricka mycket vatten också. Det är jag skitdålig på och min pt menade att det kunde vara en anledning till att jag var så galet trött förra veckan. Bara för det ska jag hämta ett glas vatten nu.

En stor kram till dig vännen! Och ge inte upp utan bit ihop och kämpa på! Det kommer att vara värt det om ett litet tag! <3

2 Fnulan:

skriven

VATTEN, massa vatten!! Ge inte upp!!

3 Mia :

skriven

Du ÄR riktigt duktig och har verkligen kommit igång sjukt bra! Fasen vad trisst att vågen säger plus! Men som jag sa.. Försööök att koncentrera på känslan. Hur du mår, hur starkare du blir och hur mycket mer du orkar! Du är fantastisk på alla sätt och jag hejjar på dig ❤️❤️

4 Maria:

skriven

Skriver som de andra, drick mycket vatten!!
Fokusera inte på vikten utan mätt och ta mått på kroppen istället.
Du är skitduktig!! Heja dig!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: