Jenny tror hon kan

Hahah jag tror jag dör. Jag har nog aldrig skrattat så mycket åt och med mig själv som idag. Jag var på gymmet med syster och min make.Jag lovar att det kunde blivit betydligt värre än såhär. Detta är en liten brännskada.Jag går på löpbandet och tappar min flakskkork på plasten och tänker att jag klarar nog böja mig och ta upp den om jag går snabbare..... javisst rätt som det är försvinner benen för mig och jag hinner knappt förstå vad som händer. Helt plötsligt slår den här grova men dock mjuka kroppen med en duns rakt in i väggen bakom mig. Hahaha jag lovar jag skrattade så. Det var min lilla men så roliga vurpa... jag kunde se alla Youtubeklipp framför mig. .. sånt händer aldrig mui ;)Kramar!!!
1 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Hahahaha!! Jag tänker på Americas funniest homevideos direkt :) Då har du testat hur det känns iaf ;)

Kramar

2 Helen:

skriven

Aj aj det ser ut att svida . Men det kunde som sagt gått värre . Jag va med om en tjej som ramlade av bandet och fick en fraktur i axeln som hängde med henne länge efter . Är det det kanske som kallas extremsport ha ha .
Men vad duktig du är som kämpar på . Ang vikten kan jag inte ge råd , ja du kan ju läsa mitt läge på bloggen . Är så less på att alltid vara tvungen att tänka mig för .
Kram och ha en fin dag

3 Popprinsessan:

skriven

Men auch! Det kunde ju gått riktigt illa! Men hade nog varit lite kul att se, det måste jag ändå erkänna!
Heja dig som var på gymmet!!!
Kram vännen

4 Maria:

skriven

HaHaHa!! Förlåt att jag skrattar, men det måste ha sett lite kul ut :)
Men det ser ut att göra lite ont det där.
Du är galet duktig!! Heja!

KRAM

5 Nina - Glamourmamman:

skriven

Hihi, sorry att jag ler, men jag ser bilden framför mig ;-) Skönt att du kommit igång med träningen - heja!

KRAM

6 Maria:

skriven

Hej vännen,
Hur mår kroppen efter vurpan?
Hoppas att du inte har allt för ont.

kram kram

7 Helen:

skriven

Hoppas din träning gått bättre :)
Önskar dig en fin helg
Kram

8 cecce:

skriven

Haha! Kan inte låta bli att le för mig själ här framför datorn:-) Men vilken tur att du inte slog dig mera. Usch…att trilla på ett löpband kan gå illa!

Önskar dig en skön söndag!

Kram Cecce

9 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Ha ha - härligt att förgylla dagen med ett riktigt gott skratt. Åt sig själv..... :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: