En vecka går snabbt

Likaså 3 semesterveckor.
Imorgon är sista dagen innan jag lunkar tillbaka till jobbet.

Kan ju inte säga att jag är utvilad, men dock har vi minnen som är många, fina och varma.

Imorgon har vi kalas för Olivia som blir 5 år på tisdag, är hon stor nu då? Nähä hon är lilla sessan fortfarande 😉









Men herregud. Sommaren är ju inte på något sätt slut. Värmen är här och än har Bianca sommarlov en månad till och vi har ju en vecka på Rhodos också.

Vi hörs snart!
Hoppas du njuter. Kram 💗
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Ja gud vad fort det går med semester. Nu har ju jag haft snart 8 veckor och jag känner mig relativt utvilad, men vill ändå inte tillbaka till jobbet. Vet att jag lär vara slutkörd igen så snart jag börjat eftersom jag är själv på bygget i fyra veckor och det andra bygget är det också bara en på så vi kommer få hjälpa varandra när den ena är ledig och så. Känns inte helt okej. Men, men på nåt vis får vi väl ihop det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: