sommar sommar å sol?

Visst har vi märkligt sommarväder? Fast iofs är det inte så ofta vi får supersommrar heller. Våren har varit underbar och det är min favoritårstid typ.

De sista dagarna har ändå varit superbra.
Date med Ingela, date med Christel x 2 inkl cirkus och date med Eva idag.
lägg till nyinköpta klänningar,byxor och top. Jordgubbssaftsmaking inkl. sylt och mousse.
Bra arbetspass och nu semeeeeester så förstår du.









Denna dagen har även inneburit tårar, oro och starka känslor...
All kärlek till min älskade systerdotter 💟

1 Helen:

skriven

Vilken jättefin klänning och jag tror att den är ännu finare på dig.
Och vad duktig du är som fixar saft och grejar, så huslig är inte jag.
Ha en skön första dag på semestern och hoppas att solen kommer tillbaka.
Kram

2 Helen:

skriven

Vilken jättefin klänning och jag tror att den är ännu finare på dig.
Och vad duktig du är som fixar saft och grejar, så huslig är inte jag.
Ha en skön första dag på semestern och hoppas att solen kommer tillbaka.
Kram

3 Memso:

skriven

Sjukt snygg klänning! Vart kommer den ifrån? :)

4 Popprinsessan:

skriven

Undrar också var klänningen kommer ifrån - superfin!
Hoppas att du har det skönt med familjen.
Kram

5 Maria:

skriven

Supersnygg klänning!!
Hoppas att det har gått bra med din systerdotter.

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: