Serla race

Jag blev på min födelsedag uppringd av Johannes på Ica Kvantum som meddelde mig att jag vunnit deras tävling för Serla. 

Vinsten var att på 3 min få in så mycket toapapper in i bilen som jag orkade.

Vi bestämde datum till idag kl. 11. Såklart hade jag inte berättat för så många... då hade magen visat min nervositet och de hade varit kört.
Totalt blev det 120 förpackningar Serlapapper.
Visst är det en skitrolig tävling?

 Här kommer lite blandade bilder.



Kategori:
1 Maria:

skriven

HaHa! Vilken härlig & bra vinst, stort grattis :)
Det finns ju inget tråkigare än å köpa toapapper tycker jag, så den där vinsten skulle jag mer än gärna vilja ha!

Kram kram

Svar: superkul. hahaga. kram
Jenny

2 Helen:

skriven

Ha ha vilken toppenvinst och du kämpade på bra .
Kram

Svar: Tackar!! Ja det är ju sånt alla behöver 😃
Jenny

3 Popprinsessan:

skriven

Grymt kul tävling!
Kram

Svar: japp så kul :)
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: