Vändning?

Kan det vara en vändning på gång med min ork? Jag ska inte skrika för högt, men jag hoppas. I onsdags 1 mil och idag tung styrketräning i 30 minuter, efter det 3 km på 22.41.
 Jag är supernöjd och jämför mig bara med mig 💪🏃

Jag vet av erfarenhet att imorgon kan jag falla som en pannkaka... men man måste ju leva fullt när man orakar ? 

Åhhh vad glad jag egentligen att jag orkat vad jag orkat de sista dagarna.

Puss önskar dig en bra helg. Själv jobbar jag och de blir säkert bra 😃

Dessa sötnosar är hemma med pappa å Christofer och myser.

Kategori:
1 Helen:

skriven

Håller tummarna att du hittar orken.
Och du , sprang du 1 mil på löparbandet så är jag mycket imponerad. Är sååå tråkigt så jag kallar det mer pannbensträning.
Kram

Svar: hmmm. haha
Jenny

2 Popprinsessan:

skriven

Jag håller med Helen, tycker att det är mycket jobbigare att springa på löparband än ute. Så extra mycket heja dig!
Kram

Svar: Kram fining. Igår gick de inte alls på löpbandet. Hade ingen ork.. kanske beror på att jag slutade med kålisar i söndags...
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: