Har ingen rubrik..

Sitter och kikar på Biancas kickboxingträning.
 Tänk vilken kämparglöd min sessa har. Ikväll är hon Queen. Tänk om man hade den viljan och orken 😁





Själv är jag tröttast av tröttast. Ärligt...jag trodee jag arbetat mig igenom detta. Så är jag inte här och annars inte närvarande så försöker jag vara närvaeande i denna kropp och själ, måste hit5a lugnet igen. 
Puss.
Kategori:
1 Helen:

skriven

Åh visst är det jobbigt att hamna där när inte gnistan finns. Jag känner igen mig för jag har också helt tappat glöden. Jag tvingar mig att kämpa på genom att jag har inbokade lopp att köra. Och jag brukar alltid ha något kul att se fram emot för att ha något att längta till.Då blir jag inte riktigt sådär off som man kan bli. Det kanske kan vara ett något som funkar för dig med. Jag kommer snart ner mot dina trakter men jag tror det är mer söderut, Österlen. Har visst råkat anmäla mig till ännu en sån där dumdristig sak som bara jag kan :)
Kram kram

Svar: Tack för din kommentar. Jag har lite att se fram emot :) Kram och ha de så trevligt söderut :)
Jenny

2 Helen:

skriven

Och jo jag åker tåg ner och med svärmor hem annars hade jag stannat på väg hem och överraskat dig :)
Kram

Svar: :)
Jenny

3 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Hoppas du lyckas hitta lugnet i livet. Det är inte lätt i denna hektiska tillvaro. Kramar

Svar: 💟
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: