Tråkmåns

Jag förstår att du kan tycka att jag är tråkig som lipar till det och klagar emellanåt. Livet är aå och min blogg består inte av ljusrosa moln och regnbågar med guld i slutet.

Jag tränar på och är ganska nöjd med det jag tränat på sistone. Det jobbiga och tråkiga är den lilla jävulwn som sitter på min högra sida och tror att den kan bestämma att jag ska ha ett sug för gott precis hela tiden.
Det kan bero på att jag planerar mina måltider för dåligt och att jag är ganska trött för tillfället.

Snart kommer guldinlägg och sånt nice.
Imorrn är det tjejboost och massa mys. 
Tolka det som bra pepp för mig 😇

Kram
Kategori:
1 Tina:

skriven

Jag tycker inte du är tråkig! Liver har ju sina upp och nedgångar och i sin egen blogg får man ju skriva vad man vill! KRAM

Svar: puss å kram 💗
Jenny

2 Popprinsessan:

skriven

Ha ha, jag tycker inte att du är tråkig! Men det skulle vara ganska tråkigt att läsa om det rosaskimrande perfekta livet heeela tiden.
Kram till dig!

Svar: kramar 😇
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: