Upp som en sol..

Jag vaknade och kände mig redo för att sticka ut på en joggingtur som jag inte klarat på säkert 3 veckor pga. ljumsken/höften och sedan förkylningen. 

Jag startade bra och kände en sådan lycka, kroppen var pigg och andningen funkade. Jag kom 2.7 km innan jag kom till megabacken som jag alltid går uppför till vårt hus. Tiden blev den bästa tiden på distansen och gud så glad jag blev, särskilt efter att inte ha varit ute på ett tag. 

Bara en timme efter fick jag åter ont i ljumsken och undrar nu om jag klarar blodomloppet om 2 veckor. Så är läget, men jag kommer försöka träna crosstainer som inte gör ont.
 Vi får se. Kram till dig!

Kategori:
1 Tina:

skriven

Åh vad duktig du är vännen! Tråkigt att du har problem med höften bara. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: