Upp å Ner

De sista dygnen har varit blää. Jag  har så många underliga saker i kroppen just nu så jag orkar knappt skriva om dem. Jag har iaf ring vc för en tid, hoppas de hittar en tid till mig snart.
 
De 3 sista gångerna jag gått till gymmet har tryckt ner min självkänsla totalt. Jag orkar inget, idag fick jag on ti magen när jag försökte jogga, benen var så tunga å stinna så det gjorde ont i huden. Flåset är bortblåst eller rättare sagt, jag flåsar och har så mycket sämre kondis.
 
På väg till jobbet fick jag en avisering på facebook om att jag vunnit en tävling för L300.
Solen sken på min inre himmel. Så kul !
 
 
 
 
 
1 Helen:

skriven

Visst är det trist när man känner att något inte stämmer i kroppen .Hoppas dom tar dig på allvar och att du får hjälpen du behöver.
Har inte du börjat med vv ? kanske är därför din kropp inte riktigt orkar. Den har inte vant sig vid omställningen. Är tråkigt ändå när man känner att man är på g och att det självklart då ska strula. Känner igen känslan för väl.

Grattis i alla fall till vinsten , det va roligt.

Kram kram

Svar: varför ser jag inte vad du skrivit???
Jenny

2 Anonym:

skriven

Nu ser jag hahah. Jag har ju även gått upp 3 kg sedan jag började på vv. Har en vilopuls på 51 och mycket huvudvärk. Tror inte det beror på vv. Kram

Svar: 😃
Jenny

3 Popprinsessan:

skriven

Hej vännen! Alltid kul när man har tur och vinner något!
Hur har det gått? Fått någon tid?
Kram

Svar: 😊
Jenny

4 Maria:

skriven

Hoppas att du får den hjälp du behöver!!
Vilken trevlig vinst, grattis :)

kram kram

Svar: kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: