Fokus

Första veckan på vv gick bättre än förväntat. Denna veckan gick de fruktansvärt fel. Jag analyserar och tror att jag skriver i fel när jag sätter upp vad jag äter.

 Jag ska vara duktigare på att mäta vad jag äter och kanske dricka en skvätt vatten mer. Har ju ändå tränat 3 pass i veckan..varav 2 tog musten ur mig rejält.

 Det ÄR ju maten som är viktigast. Kaffet som jag börjat dricka hjälper ju inte hahahhaa.
Jag fortsätter att kämpa. 


Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Hej vännen! Ja, det gäller att inte lura sig själv. Ex om du har mjölk i kaffet, glöm inte att räkna det :-) Jag brukar räkna 1dl till mitt te direkt på morgonen, då räcker det till fler koppar under dagen.
Här har jag haft ett par riktigt dåliga matdagar och vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka motivationen. Eller jo, jag är ju eg motiverad, bara tappade lite nu ett par dagar...
Kram till dig!

Svar: idag visar vågen ännu 1 kg plus ... bläää. japp jag skriver in mjölken :) Däremot lagar Ivan den mesta...så allt har nog inte registrerats. Men jag har veckobonus kvar och 11 aktivitet... jaja nya tag. kom igen nu både du och jag 💖
Jenny

2 Helen:

skriven

När jag körde vv förra gången så levde jag på köttsoppa till lunch då det knappast är några points i. Jag blev så trött på denna jäkla soppa men det gav resultat. Jag köpte då points räknaren ( ser ut som en miniräknare ) och den va grymt bra. Kanske finns en app som är som den nu :)
Jag tror på dig så jobba på. Och huvudsaken är inte alltid vikten även om man vill det. Utan att må bra och du kämpar jättebra med träningen vilket är jättebra.
Kram kram

Svar: Tackar. Jag använder appen, den är ganska bra, men inte superbra. Jag kämpar på för detta är bättre än att vara en slappis. Hjärta, lungor å övriga kropp mår nog bättre i längden. Kram till dig!
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: