Down

De flesta dagar är bra både kroppsligt och själsligt.
Igår var ingen sådan dag. Helt plötsligt slog en ridå upp mot hjärnan och kroppen. Jag orkade inget och ville bara sova, sova och sova. Jag tror att det är kroppens reaktion på att något blivit för mycket. Idag mår jag fortfarande inte 100. Det är inte lätt att anpassa både kropp och själ till samma mål. Idag behöver kropoen träning och jag hoppas på att knoppen mår bra av det också. 

Igår var min Olivia på bvc för läkarkoll och spruta. Hon var väl förberedd och så otroligt duktig. Så stolt mamma blir.




Kategori:
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Duktiga tjejen!

Hoppas du får en härlig helg med lite mer energi!

Kramar

2 Maria:

skriven

Duktiga Olivia :)
Hoppas att du känner dig bättre igen vännen & att ni har haft en fin helg.
Var rädd om dig!

kram kram

Svar: kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: