Lördag i Malmö

Ja igår var det äntligen dags att åka till Malmö för att träffa Fnulan och hennes vänner. Från Höör till centralstationen där jag hämtade upp Maria och Terese och vidare mot Perfect skin.
 
 
Där hade de dukat upp med både bubbel, kaffe, juice, fräscha frukter och goda tilltugg.
 
Jag började min stund att kika på när en tjej la på fransar och blev lite besviken på mig själv att jag inte satte upp mig på de. Verkar så smidigt att slippa kladda med mascara varje morgon.
Jag passade även på att testa och ta reda på rätt bh storlek så snart har jag en underbar och perfekt passande bh för första gången i mitt liv.
 
Sedan både klippte jag mig och gjorde en ansiktsbehandling.
Det var en mysig dag med ett glatt gäng. 
 
Vid lunch träffade flera av oss på ett fransk litet ställe där jag åt en god lammfärsbiff. Smakerna fick mig till att längta till Grekland en stund. Där fanns en del tzaziki under den där biffen.
 
 
Vi fick presentation och visning av Joanna på fillerbehandling, Anna visade taffy av Fnulans ögonbryn. Taffy som är en sorts pigmentering som sitter i flera år. Kent presenterade tandblekning från Brilliant smile, där man inte skadar emaljen..
 
Tack så mycket Fnulan. Du har ett stort hjärta ❤
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: