En slutkläm på en underbar weekend.

Nu börjar vi närma oss slutet på vår bloggweekend med Bloggbussen15 till Polen.
Efter Fun arena var det åter dags för mat. Vi åt på La Vita som också ligger vid torget, centralt i Sopot. Olivia var så glad över att hon fick pizza och den var megastor.
 
Såklart fick vi efterätt och Olivia valde dagens efterätt, som enligt Olivia är kockens val för dagen. Jag själv slog på bekvämt i mitt sinne, så det fick bli en pannakotta med färsk jordgubbsmousse. Åhhhh den saknar jag nog mest av allt från resan Hahahahahahha. 
Nästintill i alla fall.
 
 
 
 
 Fina Christel
 
Båda mina döttrar gillar teknik och lånar ofta både telefoner och kameror av oss. Här har Olivia lånat min mobil och kört lite selfies, jag valde såklart ut den bästa bilden. Visst är hon är så himla söt?!?!?!
 
 
 
 Vi hade lite eller kanske mycket tidsbrist mot slutet av dagen, då det var dags att ta oss mot Centrum Riviera, som är ett stort köpcenter med 250 butiker. De flesta hade siktet inställt på att dyka in i den första skobutiken som finns där vi hoppade av bussen. Själv köpte jag 5 par skor till mig och flickorna. Olivia fick en söt Mimmipåse till sina Mimmiskor. Jag hann inte med så mycket mer än det och lite smått inne på en kosmetik/apoteksbutik, vi for snabbt iväg mot färjan.
 
 
 Vi samlades på båten för en sista stund tillsammans innan vi kom hem till Sverige igen. Där hade Ylva och Alexandra fixat så vi hade snacks och dricka under Mellokvällen, visst blev det lättare att hejja fram Måns till vinst också tycker jag.
 
 
 
 Många tack till Ylva och Alexandra på STENA LINE, jag vill även tacka alla medresenärer, det var jättekul att få träffa er och spendera denna resa med just er. 
 Vår guide Maciek ger jag en stor stjärna till. Han var kunnig på alla sätt.
 
 
 
Kategori: bloggbussen15
Taggar: #pomorskitravel, #stenalinestorytellers, bloggbussen15;
1 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Det ser verkligen ut som ni har haft en toppen-resa! Vad härligt! :) Kramar

Svar: Ja vi längtar tillbaka för att kunna uppleva mer. kram
Jenny

2 Popprinsessan:

skriven

Själv kan jag nästan längta tillbaka till den vita chokladbakelsen på Galeria63... ah - mums!

Det får definitivt bli ännu en Polenresa i sommar!
Kram

Svar: Jag ångrar lite att jag inte valde den... jag ficj ju brule...kräm 😂😂😂
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: