Bloggen som ventilation

Jag kommer framöver skriva av mig mer om mina känslor om hälsa, kost och motion. Hoppas att det kan sporra mig framöver. Det kommer bli blandat och jag tror det kommer bli ganska ärligt.


Det första som är tänkt är att nå en vikt på minus 5 kg. Visseligen har jag stort fokus på vikten, men den innebär ju även en lättare jogging och mindre trötthet desto mindre man bär runt på. Så är det för mig i alla fall. 
Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Jag hejar på dig! Och jag tycker att det blir lättare om man bestämt att nu kör jag ex sockerfritt en vecka/månad etc. När man vet att det inte är för evigt utan en överkomlig tid. Och just sötsuget tycker jag avtar ju mer man avstår. Iaf i kombo med att minska kolhydraterna.
Så heja dig min vän!
Kram

Svar: Tack 💕
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: