Huslig och kraftkvinna på samma dag!?

Så är det. Jag har bytt till sommardäck nästan helt själv.. när jag kom uppkörandes på mina föräldrar hade min pappa lagt fram allt som behövdes och körde första omgången med domkraften. Sedan sa jag att jag fixar de om du lotsar mig första däcken och på 20 minuter var jag färdig. Känns helt ok 😆

Väl hemma har jag gjort mat till familjen (är ju oftast Ivans uppdrag 😉)


Strimlad kyckling med morot purjolök och creme fraiche, smak av gurkmeja och vitlök.


Sähär blev det med mos av potatis och lite morot på och såklart fick det bli en god pizzasallad också.



Jag är hittills så nöjd med dagen, men hur ska jag hinna träna när jag börjar 14.30? Nu hämta Bianca på skolan!
Kategori:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: