Malmö på sportlovet

Hej vännen!
 
Jag har försökt göra flera inlägg via appen men den stängt bara ner varenda gång. Jag som har haft så mycket kul att berätta....eller hur hahahah.
Sportlovet är ju slut nu och barnen sover förhoppningsvis inför skoldagen imorgon.
 
Vi har haft det bra och jag har inte behövt arbeta så många pass.
 
Jag har misslyckats med att hålla reda på mina guldsmycken som jag la av mig under träningen i tisdags. Mitt halsband som mamma gett mig och även min vigselring sedan 10 år tillbaka precis i år. Jag hoppas verkligen någon hittar det och lämnar in till polisen dit jag anmält det.
 
Nästa inlägg ska jag skriva lite om resten av veckans aktiviteter.
 
Vad har du gjort på lovet, har du kunnat vara ledig? Herregud snart är ju första vårmånaden här, har aldrig varit med om en sådan kort vinter, vintrarna som brukar vara så sega.
 
Kram till dig, vi ses snart!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: