Matblogg

Jag lagar sällan mat och är inte så duktig på det, säkert pga. ointresse och att jag sällan lagar mat. Så detta handlar inte om att jag har en matblogg, men idag handlar bloggen om mat. Jag älskar mat som ger mig njutning däremot och min make förser ofta familjen något gott, i stort sett varje dag. 
Jag gjorde mina goda scones till frukost faktiskt.


Dagens lunchmåltid kom Ivan hem och gjorde på sina lediga timmar av sin delade dag. En kycklingsoppa med ingefära, kokosmjöl, massa vitlök och gurkmeja, känns som en peppig mat med nyttigheter.

Kategori:
1 Helen:

skriven

Är lite samma lika här. Jag står inte för matlagningen men är stolt när jag lyckas få till något ätbart :)
Dina scones ser mumsiga ut
Kram

Svar: Ja lite lika är vi 😃 kram
Jenny

2 Popprinsessan :

skriven

Mums så gott med scones!
Hoppas allt är bra vännen!
Kram

Svar: kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: