Sorgens tid

Det har varit fruktansvärda inledande dagar eller egentligen månad på detta år. Så många och alldeles för unga fina människor har gått bort.2 kvinnor har blivit besegrade av den hemska cancern och de var endast 34, 42 och på vänners sociala medier lser hjärtn och kondoleanser på en till ung kvinnas bortgång av just cancerns elaka tryne. Jag tänker på alla dessa anhöriga framförallt syskon och barn som förlorat sin syster eller sina mammor. Tyvärr är det så många änglar som gått bort i oerhörda tragedier och livssorger. Jag har gråtit många tårar förde  som inte skulle försvinna nu...en mycket omtyckt person, mitt i livet, som brydde sig så om andra och alltid hade ett så vackert leende och sprudande gav alla energi. Mycket, mycket tankar och tårar för lilla N som bara fick bli 2 år. Jag kommer finnas där för hennes 2 systrar tills jag som faster finns. Jag kommer stötta min f.d. svägerska om hon behöver mitt stöd.

Detta inlägg är sorg, men jag vill även att det ska innehålla kärlek, för det är alla inblandade så värda.  Jag skänker er så mycket tankar och önskar att det var så annorlunda. Jag hoppas det finns någon tröst och lindring för er. 
Jag kramar mina små en extra gång ich hoppas innerligt att jag kan fortsätta ge dem den trygghet och kärlek jag så gärna vill kunna ge dem. 
Orden har sinat, åter trillar tårarna och jag vill bara krama er som har så ont.
❤❤❤

1 Anonym:

skriven

💗


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: