Känner åter glädje med bloggen

Torsdagens tripp till Skåne gav mig en liten kick för både själ och blogg.

Det känns som vi kommer träffas oftare framöver.  Just nu är ju vädret helt underbart, jag har mycket att göra med studier, praktik och en del övertid å arbetet, så tiden räcker egentligen inte till för bloggen nu heller, men jag är så glad så det får bli såhär. Hoppas vi ikväll kan njuta av sommarvärmen tillsammans.

Imorgon har kyrkan en liten fest för församlingens barn och unga och det ska bli roligt. Lite gudtjänst, korvgrillning och aktiviteter som ungdomar i stiftet anordnar. Allt för barnen =)

Hoppas du njuter av vad du än hittar på i helgen. Kram!

1 Helen:

skriven

Kul att du är tillbaka , jag har själv ett still på bloggen. Hittar ingen inspiration alls att skriva. Kram

Svar: Så är de för mig emellanåt, mest habdlar det om stress. Är jag stressad så är jag inte bra på att blogga. Kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: