Zelected by houze

Det var två sprudlande tvillingsystrar med rötter från mitt län, Sveriges trädgård Blekinge som ville presentera det gemensamma företag Zelected by houze som grundades 2008. Jessica och Therese.

 

 
De bestämde sig för att ta shopping till en högre nivå och samtidigt ge framförallt kvinnor möjlighet att utvecklas och leva sin dröm.
 
Det finns flera olika sätt att shoppa på. Webshop, homeparty hemma eller hos en värdinna.
 
Det finns massor av fina accessoarer att inspireras av och handla för en överkomlig summa.
En fin del av företaget är deras kollektion "Angels by Houze" där årets försäljning av dessa produkter går till oganisationen Hand i hand.  Här ser du en av produkterna. 
 
 
 
 
 
 
 
Efter informationen fick vi fortsätta kika på alla de fina saker de har i sitt showroom i Furulund, vi drack bubbel, åt snacks, snittar och annat gott. Sicken träff!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rapunzel lockade mitt hår och gav alla en skön goodie. Andra blev sminkade medan solens stålar värme oss i vårkvällen. En mycket fin kväll med Fnulan och alla ni andra som va där. Fnulan kan detta 😍
 
 
  Underbara kvinna som är så go å gla mot alla! 
 
 
 Jag är jättenöjd med de saker jag köpte igår och även de fina gåvor som våra goodiebags innehöll. Det blir mer shopping från Zelected by houze, på webben, hemma hos mig och kanske hos dig? 
 
Titta här!
 
 
Ps Såklart är Fnulans bloggadress www.fnulan.se
 
Kategori: Allmänt
Taggar: #hemmashopping, #homeparty, #inredning, #inspiration, #interiör, #zbh, #zbhblogg, #zbhevent, #zelectedbyhouse;
1 Fnulan:

skriven

Åh vilket fint inlägg. Jag är så glad att ni kom!!! Blev varm i hela hjärtat!!!
KÄRLEK <3

Svar: 😍
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: