Att få studera

Det är just nu målet. Mannkan nästan undra om jag klarar det så jag knappt kan ta instruktioner om hur man ansöker hahahah. Jag har bra bortförklaringar 😉.

Strax 1 vecka kvar till tjejmilen och jag "jagar" samtidigt en viktnedgång som jag satt som mål när jag kör tjejmilen 2016. Vi får se om jag lyckas, det lär du liksom få höra.

Värsta störmomentet nu är dock denna blogg. Har jag skrivit ett stavfel så går de inte bara lite sådär lätt gå tillbaka för att ändra...nej man måste radera allt man skrivit efter felet. Tills jag kommer på hur man gör så får du stå ut med en del stavfel.

Nu är min underbara 3dagarsledighet över och imorrn är jag tillbaka på jobbet.

Kram till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: