Trötter är här

Just nu skyller jag min trötthet på hormoner. Jag vet inte om det beror på att hjärnan är trött eller om att det beror på pms, därför väljer jag att vila mig lite mer än vanligt. Det mest positiva idag är dock är träningsvärken jag fick efter tisdagens tabatapass. Så underbart att träna kroppen på olika sätt och väcka små muskelgrupper. Vi får se om det blir en joggingtur senare. Lägger ut 2 bilder. Den flrsta är från tjejmilen förra året och den nedersta är från i förgår. 16 kg skillnad.

1 Popprinsessan:

skriven

Shit vännen! Vilken skillnad! Du är superbra som tränar och kämpar!
Kram

2 Tina:

skriven

Shit vilken resa du har gjort vännen! Vad DUKTIG du är! Kämpa på! Kram

3 Helen:

skriven

Men herrejösses vad du har kämpat och gjort ett grymt jobb. Och vad snygg du är :)
Nu är jag jättenyfiken att höra hur du har gjort för att komma så långt.
Va stolt och njut av dig själv framför spegeln.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: