Träning och svett

Kom för någon timme sedan hem från ett jobbigt pass på Motiva. Idag var det jogg för hela slanten. Min kondis är så dålig och jag måste klara milen utan att stanna, det är årets mål. Det andra är 5 km under 35 på Blodomloppet. Jag jämför mig bara med mig själv såklart. 107 kg människa så kan jag inte jämföra mig med andra. Klart man alltid ska köra sitt race och jag hoppas att jag ger mig fan på att förlora vikt för då kommer de ju bli lättare.

Bilden nedan skickade Ivan till mig på messenger igår.


Jag önskar dig en trevlig helg!
Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Vilka bra mål!
Jag ska sätta som mål att klara en mil. Har inte sprungit det sedan jag gick i skolan, tror jag... Sprang ett lopp på 5km för ett par år sedan, men skulle gärna klara det på 30 min. Såå, nu ska jag också börja löparträna! Fanns scheman i boken jag köpte så jag tror att jag ska försöka mig på det för milen.
Kram och heja dig!

Svar: häng gärna med oss 💋
Jenny

2 Maria:

skriven

Härligt Jenny!!
Jag är säker på att du kommer att klara dina mål.
Måste också ha milen som mål. Det värsta är att jag är urusel på att springa. Men jag måste klara det!
Det blir nya event med jobbet & då är det milen som gäller!

KRAM

Svar: Kram. nu kör vi löpning 😄
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: