Semesterplaner

Så tog vi äntligen tag i våra tankar om att besöka Gotland. Eftersom vi sparar till Thailand fick det bli en kortare resa på 4 stugnätter på Gotland. Bättre än inget eller hur?


(bild lånad)

JAG har sedan många många år önskat att åka till Gotland men andra saker har alltid kommit emellan. Min man och äldsta dotter har mer och mer ökat sin önskan och jag tror lite av det beror på Så mycket bättre.


(Bild lånad)


Har du varit där? Har du då någit tips på en dagsutflykt? Vi har tänkt ta en dag norrut, en dag i Visby och en dag på Bad- och sommarland Kneippbyn. Vad tror du om det?

(Bild lånad)
Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Härligt! Har heller aldrig varit på Gotland. Har pratat om det många gånger, men när vi inser hur dyrt det blir har det alltid blivit något annat.. Skulle verkligen vilja ta en tur dit snart!
Kram

Svar: Jag hittade ett billigare alternativ och kunde i te låta bli 😆
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: