Välkommen till min nya blogg!

Det är ett tag sedan jag skulle börja med bloggen märker jag. Men nu är det dags igen att skriva av sig lite.
Stormen viner just nu utanför fönstret, jag sitter högt upp i skyn, men känner inget gung, kanske även mer lugn än andra. På vägen hit låg det någar träd på vägen, DET är riktigt läskigt!

Första advent har varit mysig, jag låg länge kvar i sängen imorse. Efter det blev det en lång adventsfrukost med hela söta familjen. Senare blev det glögg och pepparkakor där även syster J och mina föräldrar dök upp. 
5-åriga dottern fick följa med sina morföräldrar på stan och där köpte hon idolskivan för sina födelsedagspengar och fick dem signerade av 4 "idoler", gissa om hon var stolt!
Jag har även hunnit bjuda på en mysig adventsmiddag som blev fint uppdukad och med mysigt tända ljus. 

Hoppas jag kan få för mig att uppdatera någon gång så detta inte blir en engångsföreteelse.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: