Long time

Det var länge sedan jag skrev här, min nya mobil har inte blogg som app, skittråkigt. det skulle ju fungera ändå, men inte lika smidigt som appen via iphone var. Eftersom jag sällan sitter vid datorn så blir det såhär. Jag får se hur jag fortsätter.

Nu är iaf huset snart klart, kan tänka mig att det är klart om 1 vecka eller tom mindre än så, sedan ska altanen börjas på.

Idag åker släktingar till Kreta och gissa om jag hade orkat följa med dit en vecka, Yeeeees. Men vi ska ha annat trevligt för oss både i helgen och flera tillfällen till i sommar. Nu har jag tom börjat räkna ner mina arbetspass tills semestern börjar, med start torsdags eftermiddag innan midsommar. Midsommar ska vi spendera i stuga i Långasjön med trevliga vänner och deras vänner. Något att se fram emot. Ja det händer en massa, men det kan vi ta på vägen, blir roligt så, att längta, eller hur ?

Min viktresa har varit usel, men idag visar det totaöt 13,2 iaf, men 1 kg på nästan 2 månader är inget kul, fast färden kommer att fortsätta, så hur lång tid det tar vet jag inte och det kan kanske kvitta, bara det går neråt...nångång. Jag har ändrat motionen lite, från dagliga promenader till att pausa någon dag och byta ut någon promenad mot jogging/lunk/promenad. Det har varit intressant, jobbigt men kul och pushande för mig. Tråkigt nog strukar min vänstra fot, överbelastat stackars litet ledband kanske. Får vila lite och hoppas på att det försvinner snart.

Ha en trevlig helg, för det ska jag från kl 15 idag.

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: