Loppi Blogbag

Väldigt roligt att jag för någon vecka sedan fick hem Loppi Blogbag, roligt att få testa varor såhär.
Dessa produktern innehöll goodiebagen. Croodarna på DVD som barnen blev jätteglada för, även maken som gillar denna sortens filmer, samma dag jag öppnade paketet la vi oss tillsammans i sofforna och mös.  
Barnen fick provsmaka Sweet Drops Stevia där vi droppade 5 droppa ri mjölk, smakade nästan som Oboy sa barnen, kanske inte helt i min smak, men så länge barnen blev nöjda tycker jag det är superkul. Maken har tom tagit med den till sitt arbete där hans arbetskamrater fick smaka. 
Barnängens deo delar vi på, så den är snart slut ;)
 
 
För några dagar sedan var det dags för I att åter visa sina matkonster i köket härhemma, han serverade kycklingsgryta på kokosmjölk och Santa Marias nya kryddblandning med Coriander och Chili, mums, det är en ny afavorit här hemma nu vill jag lova, hela familjen mumsade och inget blev över till matlåda till en annan dag...
 
 
 
Ibland tar jag en snabbmellis i form av en bar, jag brukar köpa Nutrilet och har varit nöjd med dem. Nu fick jag prova Reztart som är ett näringsrikt mellanmål med lågt GI och den blåbärssmaken passade mig fint. Inte heller så mycket kalorier som i en Nutriletbar.
 
 
  
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Kul att få prova, det känns som jag är den enda som inte fick prova :-(. Den verkade riktigt bra iaf.

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ja det kan vara svårt ibland men börja försök att gilla kroppen är första steget. :)

3 Helen:

skriven

Kul att prova saker även om jag inte blev så förtjust i så mycket .
Ha en fin helg
Kram

4 Jessica:

skriven

Varför fick ni prova det? :)

Svar: Jag ansökte om att få testa :)
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: