Trött

Det blir inte mycket med bloggen just nu. Jag är trött och den energi jag har får jag lägga på familj och allt vad det innebär och jobb.

Så ikväll lägger jag i alla fall ut lite bilder på vad vi hittat på.

Kram alla fina. Saknar förra helgen!









1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Härliga bilder och så söta de är dina barn. Ta det du lugnt och fokusera på det viktiga, det gör du helt rätt i.

Svar: Tack så mycket!!!
Jenny Ageton

2 Sojka:

skriven

hihi och ändå tyckte jag att jag tog för lite bilder! ;)

3 Sojka:

skriven

Ja jag älskar också deras kläder (me&i)! Är så glad att jag blev bloggvän med dom. Dom har ju mina favoriter! ;)

Svar: Jag har pausat me and i ett tag, men nu så är jag sugen igen =)
Jenny Ageton

4 Maria:

skriven

Fokusera på det du behöver, bloggen & vi finns kvar sedan med!
Söta tjejerna ❤

kram kram

Svar: Tack så mycket fina Du, Kramar!
Jenny Ageton

5 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Härliga bilder! Hoppas ni har haft en mysig dag :)

Kramar

Svar: Tack det har varit fint =)
Jenny Ageton

6 Helen:

skriven

Härliga bilder på din fina familj .
Vet hur det är när tankarna far runt och man inte orkar med . Jag finns kvar här även om du inte hinner med min blogg ( som ändå ligger lite nere just nu ) . Fokusera på det du mår bra av så ska jag försöka göra likadant så "ses" vi med nya blogg krafter senare .

Kram

Svar: Tack desamma fina Helen!
Jenny Ageton

7 Cissi:

skriven

Härliga bilder ;) klart bloggen får komma i andra hand efter familj och jobb, vi finns nog kvar ändå ;)

Svar: Tack för dina ord =)
Jenny Ageton


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: