Bloggvänner

Ja i fredags körde jag och Ingela till Halmstad i mammas bil...då min (efter besiktning på morgonen) inte ansågs säker...



Vi shoppade och bara mös. Träffade Tessan igen och pratade massor, hon är Superfin.





Lördag morgon fick vi besök av Johanna som hade kört halva natten... hahah vilken kvinna.

Tillsammans med alla andra VIPbloggare åt vi en mycket god frukost sär det tom fanns ost å kexs efter Meekatts order ♥

Utdelning av finfina goodiebags (bild kommer) och avfärd mot arenan för mässa.




Många företag av olika intressanta ting, maskotar, föreläsare och andra underhållare som jag berättar om i ett eget inlägg.





Det största och finaste var att köpa och då signerat Militta ov fina vännen Fnulan. Det var starkt att se hur stolt och lycklig hon och illustratör Therese Cardell var. Den är läst flera gånger här hemma.




1 Fnulan:

skriven

Du är finast i hela världen! <3

2 Tina:

skriven

Åh så underbart det var att ses! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång! KRAM

3 Helen:

skriven

Vilken härlig helg ni verkar ha haft ( blir lite avis ) .
Jag måste klicka hem den boken som nu alla säger är sååå bra. Och kul när någon lyckas med sitt projekt tycker jag .
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: