Mina intressen

Jag älskar film, när den är bra i mitt tycke. Jag har troligen (enligt mig själv) en ganska bred smak, men gillar porträtt av intressanta människor. Det viktigaste för mig är att filmen ger avtryck och att mina tankar om ämnet/personen i filmen fortsätter även efter. Ibland kan det vara skönt att inte lägga ner hela sin själ på en film och då ser jag även andra filmer helst då drama, men kan se thriller, action och en romantisk komedi. Jag vill här i bloggen försöka berätta om de filmer jag ser om ni vill läsa om det. Kanske jag inet ens kommer ihåg att skriva om filmen, vi får se.
 
 Tanken om att skriva om detta i detta inlägg är för att jag hade velat gå och se Leos nya film. Problemet är att jag inte möjlighet den sista veckan och nu verkar det som om filmen inte visas mer, jo på lördag, men då jobbat Ivan kväll...
 
Tecknad av Ivan
 
 
Kan väl säga att den som väntar på något gott ;)
 
 
På tal om gott, det är underbart att ha kommit igång med träningen, vattengympa, gym och löpband i kombination, känns rätt för mig just nu. Jag mår oerhört bra och känner att lyckohormonerna bara spritter efter ett pass och jag längtar hela tiden efter nästa möjlighet. Hoppas det varar!!!
 
Jag har börjat arbeta och det känns ok, skönt attt träffa mina fina kollegor och härligt att komma igång och känna efter. Det finns dagar då jag känner mig superstark mentalt, men även dagar då allt blir sämre, men allt går framåt.
 
Skickar en massa glada och varma kramar till Dig!
 
 
 
1 Tina:

skriven

Han är verkligen duktig på att teckna! Vad duktig du är med träningen vännen! Jag måste hitta både tid och motivation till att komma igång och röra på mig jag också! KRAM

2 Popprinsessan:

skriven

Men så kul att du gillar att träna! Jag tycker också att det börjar kännas kul och jag längtar efter att se resultat. Ikväll har jag tom redan passat morgondagens träningsväska!

Jag gillar också film, men är kluven till bio. Gillar så klart att se nya filmer och älskar biopopcorn, men samtidigt är det såå mycket skönare att sitta hemma i soffan, kunna pausa när man vill och inte störa sig på sällskapet runt omkring :-)

En stor kram till dig vännen!

3 Popprinsessan:

skriven

Men så kul att du gillar att träna! Jag tycker också att det börjar kännas kul och jag längtar efter att se resultat. Ikväll har jag tom redan passat morgondagens träningsväska!

Jag gillar också film, men är kluven till bio. Gillar så klart att se nya filmer och älskar biopopcorn, men samtidigt är det såå mycket skönare att sitta hemma i soffan, kunna pausa när man vill och inte störa sig på sällskapet runt omkring :-)

En stor kram till dig vännen!

4 Maria:

skriven

Duktig du är som kämpar på med träningen!! Och visst blir man lycklig utav den :)
Ivan är verkligen helt galet duktig på att teckna!!
Ta väl hand om dig vännen ❤

kram kram

5 Helen:

skriven

Åh vad duktig din man är på att teckna . Och vad grym du är som kämpar på med träningen och jobb och allt . "Den som aldrig varit på botten och kommit därifrån har aldrig behövt kämpa sig upp " är min tanke . För hur jobbigt det än är ibland så är det grymt skönt när det känns bättre och man uppskattar allt på ett annat sätt .

Kram kram

6 Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror:

skriven

Jag älskar film, så jag läser gärna :)
Han är ju ruskigt duktig på att teckna!

Kramar

7 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Vad härligt att du mår bättre i både kropp och själ. Träning kan göra under! :) Älskar också film och är riktigt sugen på den filmen, men vi får nog också vänta till den kommer ut på DVD. Kramar

8 ♥ Sojka ♥:

skriven

sv:Ha ha fick du mannen i bloggen? ;)

9 cecce:

skriven

Så härligt att du börjar må bättre:-) Träning är alltid bra. Får mig också att bli piggare och gladare!

Vad bra med lite filmtips!! Det behövs:-)

Kram Cecce


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: