It's rooooling

Alltså tiden, den rinner iväg lika mycket som svetten.
Jag älskar värmen och mår mycket bättre av den.
Visst behöver vi en hel del regn, men det kommer nog tids nog.

Idag har vi haft kalas för Ivan som fyller år imorgon och innan dess fick han sin tur till Brunnsparkens loppis där vi fyndade, men idag var det lite väl varmt 😰

Ny jobbvecka imorgon som säkert kommer gå lika bra som denna.
Njut av sommaren vännen !

Själv ligger jag i nya soffan och myser 😃





1 Helen:

skriven

Kul att du hittade tillbaka till bloggen :)
Grattis i efterskott till maken !
Och wow vilken snygg soffa ni skaffat, förstår att du gärna hänger i den .
Kram

2 Helen:

skriven

Kul att du hittade tillbaka till bloggen :)
Grattis i efterskott till maken !
Och wow vilken snygg soffa ni skaffat, förstår att du gärna hänger i den .
Kram

3 Popprinsessan:

skriven

Härlig soffa!
Och grattis till Ivan!
Hittade inget när jag var ute på shoppingrunda, det var bara massa rea-skräp, men nu vet jag ungefär vad som finns iaf. Tack för tipsen!
Kram vännen!

4 Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

skriven

Ja det går lite för fort - denna sommar får liksom inte ta slut!! Snygg soffa - den ser skön ut att pusta ut i efter jobb :).

Kram Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: