Klipp?



Trivs med att långt hår.. men hur kul är det när jag nästan bara sätter upp håret i en knodd eller tofs.

Vad tycker du om Sanna Nielsen frisyr... ska man prova den?

Trevlig helg vännen!
1 Helen:

skriven

Jag är sååå dålig på frisyrer men vill gärna ha långt hår. Tipset jag fick av min frissa va att sätta upp det slarvigt så att det spretar lite.
Jag tycker absolut inte du ska klippa dig , du är ju jättefin i håret .
Kram och ha en fin helg

2 Hanna:

skriven

Du är ju jättefin i långt hår. Du får ha det utsläppt lite oftare 😊. Kramar

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Jag provade kort hår för ett tag sen. Gillade det då, var skönt att inte sätta upp det, men det blev också för vanligt så nu har jag långt hår igen. Min inställning är att det är bara att prova, håret växer alltid ut igen om man inte trivs.

4 Fnulan:

skriven

Du har ett FANTASTISKT hår vännen!!! Men jag gör detsamma.. alltid toffs! Puss bästa

5 Popprinsessan:

skriven

Jag kan vara lite avis ibland på alla med långt hår som kan göra olika frisyrer, men visst är det som du skriver, att alla med långt hår ofta sätter upp det i tofs till slut ändå.

Jag är ju lite crazy när det gäller hår och har inga problem med att klippa av och förändra, men jag hade nog inte klippt kort direkt om jag vore du, som har så långt fint hår. Hade kanske klippt något kortare först för att känna om du gillar det.

Kram vännen

6 Maria:

skriven

Du är jätte fin i ditt långa hår!
Fast jag älskar ju förändringar & håret växer ju ut igen om man inte skulle trivas i det.
Mitt hår hamnar också oftast i en tofs....tråkigt nog.

kram kram

7 Helen:

skriven

Jag tittade häromdagen på You tube klipp hur man gör frisyrer. Är ju sådant som Frida håller på med så jag tänkte jag provar också. Och fick massor med bra tips hur man snabbt gör den där vanliga toffsen till en snygg frisyr. Så det får bli mitt tips.

Kram och ha en fin fredag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: