En dag i bilder

Idag har jag varit ledig och det har varit en bra dag.

Startade med frukost med Ingela, träning på crosstariner som gick superbra, körde 42 min idag. 
Resten blir i bilder!




Kan de bli bättre? 
Nu är vi hos vänner och jag hoppas det blir en film ikväll. Jag bara älskar filmer och det tror jag du vet om du kikat in här några gånger. 
Har du tips på en film jag måste se? 
Kram
Kategori:
1 Popprinsessan:

skriven

Låter (ser ut) som en härlig dag!
Hoppas att du kan börja springa lite snart igen.
Kram

Svar: Japp. Jag testar en kort joggingtur nästa vecka. kram
Jenny

2 Maria:

skriven

Härliga vårbilder!
Hoppas att ni hade en bra Valborg.

Kram & trevlig helg

Svar: Tack desamma.kram
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: