Såja

Nu känner jag på allvar att infektionen lättat och att jag är på väg tillbaka, men en del kvar till träning, som jag längtar. 
Jag har arbetat idag och det är så trevligt med fin kollega.

Har du några trevliga planer framöver? Hur ser du på din närmsta framtid? Jag känner att hösten är som en sorts nystart, allt kickar igång igen. Jag ska sätta mitt fokus på det som betyder mest, familj, vänner och träning. Först trippen till Sthlm.

Suddig bild, men med kärlek !


Kategori:
1 Helen:

skriven

Skönt att du mår bättre och lycka till på Tjejmilen. Jag har massor planerat i höst som flytt , resa och så måste jag komma igång med träningen mer. Och mer tid till familjen vore ju trevligt. Man hinner inte allt men som du skriver skönt med lite nystart . Kram

Svar: Hoppas hösten blir vad du önskar. Kram
Jenny

2 Popprinsessan:

skriven

Skönt att du går åt rätt håll!
Hösten är fullspäckad här. Nu på fredag kör jag igång 30 dagar med strikt kost och träning så det blir en utmaning! Speciellt eftersom jag har både kräftskiva, bokmässa med hotellövernattning & 40-årsfest under tiden. Men det är bara att kämpa!
Kram och fortsatt krya på!

Svar: Bara kämpa! Så fort min kropp tillåter ska jag träna så hårt jag klarar. Även tänka på maten extra mycket. Kram till dig
Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: